Saturday, March 5, 2011

ceritera fasal teknologi

sape yg bute teknologi kat sini?
gerenti xde kan, kalau ade takkan beliau reti baca blog ni lak kan?? haha.
hurmm, bile laa aku nk dapat keje ni, nak sangat rase gaji sendiri setelah sekian lame xkeje..
bile dapat gaji nnt macam2 aku nak beli..



henfon baru :)


beli kereta baru :)


laptop baru :)


aku ni bukan laa peminat pink, boleh kate benci arr warna pink..
tapi kalau bende warna pink tu namapk cantik apa salahnye kan :)

There was an error in this gadget

click it if you're a true blogger