Thursday, April 7, 2011

PETER GENE HERNANDEZ DIE-HARD-FANS!!

halo halo!
bile bace title post ni mesti ade yg tertanye tanye sape lak PETER GENE HERNANDEZ kan kan?
nak dipendekkan dan diglamourkan namenye jadilah BRUNO MARS! kenal ke xkenal? klau xkenal maknenya korg duk bwh tempurung kelapa kat blakang umah mak minah la tu okayyy!
aku ni boleh dikatekan kipas-susah-mati Bruno Mars la gak..semua lagu dia aku hafal, nota2 kolej xyah hafal pun xpe asal aku hafal lirik2 lagu dia..ahahaa..
Bruno Mars nk dtg KL bulan ni..lagi 2-3 hari je pulak tu dari skrg!
aku geram btul laa xdapat beli tiket konsert dia sbb awal2 lagi dh sold out!
mak aiii ramai gak peminat dia kat Malaysia ni kan..
pastu si Wahab budak kelab aku ni boleh kate yg dia dapat tiket Bruno Mars, siap ALL-ACCESS PASS lagi tu tapi dia reject dari kawan dia sbb xminat nak gi..
berbulu laa aku dengar, aku penat lelah try masuk contest sane sini nk dapat kan tiket dia tp si Wahab senang2 je reject!
sabo je la aku dgn ko ni Wahab oii...

No comments:

Post a Comment

click it if you're a true blogger