Monday, October 10, 2011

my new good friend.


semalam, 10/10/2011 ikaa kluar bersama seorang member baru yg sgt baik (baru xde laa baru sgt pun!) Marini, pegi ke tempat praktikal kitorang Prince Court Medical Centre utk gi ke HR ( HR bukan Hardstyle Republic oke tp Human Resource)

Sampai sane baru laa si Nini tunjuk yg dye bawak Evaluation Form utk mintak cop HR, yg aku langsung xingat da pasal form tu ( so,terpaksa laa dtg sana lg skali utk settle form tu pulak! hish! )
Aku lak nk buat "clearance" utk praktikal, means lpas abes praktikal kene laa pulang ID & Access Card balik kat diorg..ade lak "bakal" manager aku kat situ,pe lagi aku tunduk je laa sepanjang ade kat kaunter kakak tu,takut manager perasan yg aku xdtg report duty lak! huahuahuaa~~
Then pas settle semua tu,kamik turun basement jap sbb aku nk gi ke mesin ATM mau cocok-cocok duit :p dan sempat laa gi kitchen Galeria kejap borak2 ngan abg2 & kakak kitchen :) will miss you all oke!

Dan lpas tu kitorg blah dan pegi ke KLCC ( dh berkurun lamanye x berjalan &makan di KLCC )
Melantak jap sbb masing2 dah kebuloq, beli 2 set chicken teppanyaki :) Abes makan,Nini meeting Abang Wan utk order custom made cupcake dari dye (Abg Wan ni terrer wat kek guna fondant yg nampak lawa gila siap ade mcm figure tu!)
Oke lepas abes diorg berbincang dgn serius nya :p kitorg pun ape lagi blah laa balek umah!
Thanks Nini sbb angkut aku oke!




peace! :)

No comments:

Post a Comment

click it if you're a true blogger