Friday, January 27, 2012

tunggu kat kedai tu diam2 ye wahai BLACKBERRY STORM

esok gaji. ntah ye ke tidak esok gaji masuk. gaji masuk ke tak esok. gaji masuk ke tak masuk??

taip perkataan #gaji berulang kali sebab terlalu eksaited untuk gaji pertama kat tempat keje baru aedy XD

jangan lah tanye aedy punye gaji berape riban, ciput je kot kalau gaji besar yelah aedy canang kat satu kampung. ish ish. nak riak sikit pun tak boleh. duk je diam-diam depan maybank2u klik sampai berpuluh ratus ribu kali ( eceh tipu lettew! ) nak tengok gaji dah masuk ke belum.

aedy dah tanam azam dan semangat berkobar-kobar, first gaji tempat baru ni aedy nak kuar BLACKBERRY STORM sebijik! ok, bukan kereta mahupun rumah sebijik dua ye, hanya lah henfon halo-halo je.

ini entri pendek dan bergambar.saja letak kasi semangat tu lebey hangat dari biasa.
HoHoHoooo merry chrismas ! apahal macam @$$^%@ tetiba lak kan padahal krismas dh sebulan lepas kot.

nah tengok la ape ghupe blackberry storm yang aedy duk idam meleleh air liuq


***


***

2 comments:

  1. whoaaa seronoknyaaa bila dpt gaji pastu boleh beli apa je yg kita nak ^^

    ReplyDelete
  2. walao BB STORM dh ketinggalan zaman, tetap rase berbaloi klau guna duit sendiri utk beli XD

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

click it if you're a true blogger